Kadıköyden çıkarılma şiiri

Kadıköy sokaklarında yürüyorum,

Dinliyorum meltemin şarkısını,

Denizin mavisi, güneşin sarısı,

Gözlerimi alamıyorum manzaradan.


Moda Sahili'nde yürüyorum,

Ayaklarım ıslanıyor sularla,

Rüzgar saçlarımı savuruyor,

Ama yüreğimde karanlık bir hüzün var.


Haydarpaşa Garı'ndan geçiyorum,

Tarihin tozlu sayfalarında geziniyorum,

Anılarımda canlanıyor trenler,

Ama şimdi yalnızlık ve karanlıkla dolu.


Bağdat Caddesi'nde yürüyorum adım adım,

Kafeler, mağazalar, yüzlerce insan,

Ama içimdeki karanlık gitmiyor hiçbir zaman.


Kadıköy sokaklarında gezinmek,

Farklı kültürleri keşfetmek demekti,

Hayatın ritmini hissetmek demekti,

Ama şimdi sadece yalnızlık ve karanlık var.


Kadıköy yok, sığınağım yok,

Ama artık senin sıcaklığın yok,

Her anında bir acı barındıran,

En özel yerlerimden birisin sen.