Garanti bankası ilişik kesmek

Garanti Bankası maaş hesabımdan para çektiği hakkında daha önce şikayette bulunmuştum.
http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/753133. Terbiyesizliğini, bir de buraya yazdım.




Bu davranışı yüzünden tüm maaşlarımı çektim ve yarım saat bekletilerek bir dilekçe yazdım. Dilekçede banka ile tüm ilişiğimin kesilmesini kesin bir dille ifade ettim. Konu ile ilgili bilgilendirilmemi rica ettim.

15 gün geçmesine rağmen sürekli bilgilendiriliyorum fakat bilgilendirme, vergimi garanti ile ödemem, kredi oranları ve bunun gibi mesajlar şeklindedir. (4 tane).

Banka benimle ilişiğini kestiğini, ilişiğini kestiği mesajından önce bildirsin.

Bu iletiyi şikayet var com'a yazdım fakat daha önce yayınlandığını belirtip reddettiler. Bence Şikayet var com kesinlikle garantiden para alıyor. İnsanlar içini döküp rahatlıyor, bankanın müşteri ilişkileri departmanında daha az kişi çalışıyor.