Şubat ayında batıkent

Güneş oldukça açılı ve ısıtıcılı şekilde odaya girip ısıttığında, aklıma 2012 ankara şubatı geliyor.

Sandviç dükkanında oturmuş sipariş beklerken sipariş geldi. Menü istemişti, araba ile atladım gittim, Pazar günüydü ve başka sipariş gelebilirdi.

O gün 60tl fln olmuştu. Adres bi garipti koşturuyordum, yoldan kola almak zorunda kalmıştım yada evinden çıkıcakmış, kolasını unutmuştum,Bir koladan 1 tl kadar kazandığımız için alırım demiştim ve koşturup almıştım. Umarım kötü yorum yazmaz, umarım yemekleri beğenir, bir daha ister., 10 olan toplam müdavimlerimiz 11 olur vb.
Adamın da derdi atıştırıp çıkmak. Cumartesinin tadını "Kızılay" da çıkarmak.

Pis kış güneşi, sıcakla birleşince hatıraları bir adım öteyi yapamamayı, azı maksimize etme oyalamacasını, skalanın darlığının insanı darlamasını kısacası Batıkentte iş kurmayı aklıma getirdi, bu pis yazıyı.

Not: Sanırım kasım ayıydı ama bana şubat ...